Θα πρέπει, τόνισε, να θέσουμε εμείς τα
όριά μας για τη λειτουργία των σχολείων και να μην κάνουμε ούτε βήμα πίσω γιατί
εδώ διακυβεύονται δύο από τα
πολυτιμότερα αγαθά, η υγεία και η μόρφωση των παιδιών και του γενικότερου
πληθυσμού.
Συνέχισε λέγοντας ότι τα τεράστια
μορφωτικά και εκπαιδευτικά κενά που δημιουργήθηκαν με τα σχολεία κλειστά για
δύο χρόνια λόγω της πανδημίας που απέτυχε να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση, καθώς
και η κατάσταση που δημιουργήθηκε με τον σεισμό πριν από ένα χρόνο, δεν μας
αφήνουν περιθώρια για άλλα πειράματα στην παιδεία.
Είναι ντροπή, είπε, η ΠΡΩΤΗ ΣΕ
ΝΑΤΟΪΚΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ χώρα να μην μπορεί να στείλει τα παιδιά της στο
σχολείο. Είναι ντροπή κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ να βάζουν σε κίνδυνο την υγεία
μαθητών και εκπαιδευτικών.
Τέλος, έθεσε τα αιτήματα:
1. Να
μην κλείσει ούτε ένα τμήμα. Έγκριση όλων των τμημάτων με βάση τις ανάγκες των
μαθητών.
2. 15
μαθητές ανά τάξη.
3. Προσλήψεις
εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες των σχολείων. Να
καλυφθούν όλα τα κενά.
4. Να
εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες για να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις.
5. Κατάργηση
όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση των σχολείων και των
εκπαιδευτικών (ν. 4823/2021, ν. 4692/2020).
6. Μόνιμες
προσλήψεις υπαλλήλων καθαριότητας για τα σχολεία.
Την αναλγησία του υπουργείου Παιδείας να
μην την πληρώσει ο λαός.
Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου