25/6/26

Προοδευτική Κίνηση Γυναικών Σάμου: Δελτίο Τύπου για τη σύσκεψη γονέων με θέμα τις παιδικές χαρές στο Βαθύ

 Με ψήφισμα που υπέγραψαν οι παρόντες γονείς και που θα διακινηθεί τις επόμενες μέρες για να υπογράψουν κι άλλοι ενδιαφερόμενοι ολοκληρώθηκε η χθεσινή σύσκεψη γονέων που κάλεσε η Προοδευτική Κίνηση Γυναικών Σάμου στην παιδική χαρά του Βαθιού.

 Το ψήφισμα έχει ως εξής:

 «Εμείς οι γονείς και κηδεμόνες που συγκεντρωθήκαμε την Τετάρτη 24 Ιουνίου σε σύσκεψη μετά από κάλεσμα της Προοδευτικής Κίνησης Γυναικών Σάμου, με θέμα την κατάσταση των παιδικών χαρών, στηρίζουμε και υπογράφουμε το παρακάτω ψήφισμα, ενώ καλούμε και άλλους γονείς αλλά και Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και φορείς της πόλης μας να προχωρήσουν στην υπογραφή του κειμένου προκειμένου να πιέσουμε για λύση.

24/6/26

Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων & Συναφών Επαγγελμάτων Ικαρίας - Φούρνων: 24 Ιούνη Απεργούμε - Ο κόσμος των κερδών τους συγκρούεται με τον κόσμο των αναγκών μας

  Συναδέλφισσες/οι,

Η κλιμάκωση των ιμπεριαλιστικών πολέμων και η βαθιά εμπλοκή της χώρας μας έχει φορτώσει ήδη με νέα βάρη όλους τους εργαζόμενους του κλάδου μας. Πληρώνουμε τις συνέπειες των επικίνδυνων ανταγωνισμών σε όλες τις πλευρές της ζωής μας, η ακρίβεια καλπάζει, τα ενοίκια είναι στα ύψη, τα είδη πρώτης ανάγκης έχουν μετατραπεί σε εμπορεύματα πολυτελείας.

19/6/26

Προοδευτική Κίνηση Γυναικών Σάμου: Κάλεσμα την Τετάρτη 24 / 6 και ώρα 19.00 σε γονείς για σύσκεψη στην παιδική χαρά του Κήπου για την κατάσταση των παιδικών χαρών στο Βαθύ

Η Προοδευτική Κίνηση Γυναικών Σάμου απευθύνει κάλεσμα στους γονείς για συνάντηση την Τετάρτη 24 / 6 και ώρα 19.00 στην παιδική χαρά του Κήπου για να συζητήσουμε για την κατάσταση των παιδικών χαρών στο Βαθύ και να πιέσουμε για λύση.

Εδώ και πολλούς μήνες οι παιδικές χαρές του Βαθιού είναι ακατάλληλες και είναι θέμα τύχης που δεν έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς παιδιών. Μετά από τις πρόσφατες καταγγελίες γονέων για φθορές σε παιχνίδια, φθορές και φουσκωμένα δάπεδα, χώροι χωρίς πόρτες, αποδεικνύεται ότι οι κρατικές αρχές, δήμος και λιμενικό ταμείο, μας έχουν αφήσει εμάς και τα παιδιά μας στο έλεος.

Σύλλογος Ιδιωτικών Υπαλλήλων Νομού Σάμου: Να εξοφληθούν οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Θερμοκήπια στο Μεσόκαμπο Σάμου

Ο Σύλλογος Ιδιωτικών Υπαλλήλων Νομού Σάμου καταγγέλλει το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Θερμοκήπια ΑΕ στο Μεσόκαμπο Σάμου παραμένουν απλήρωτοι εδώ και 3 μήνες με έναντι της τάξης των 150-250€, ενώ η συνέχιση της εργασίας τους κρίνεται επισφαλής. Μάλιστα, καταγγέλλουμε και τη λογική που λέει: «Αν μας εξοφλήσουν οι προμηθευτές μας, θα πληρώσουμε και τους εργαζόμενους, αλλιώς θα είμαστε έκπτωτοι στις υποσχέσεις αποπληρωμής», λες και μαζί μοιράστηκαν τα κέρδη μαζί και τη χασούρα.

Πανσαμιακή Επιτροπή Ειρήνης (μέλος ΕΕΔΥΕ): Για την Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων

Παραμονές της Παγκόσμιας Ημέρας Προσφύγων (20 Ιουνίου),  στο νησί μας «άναψε» ξανά η μουλωχτή ξενοφοβική φωτιά, με πρωταγωνιστές τα ντόπια πρωτοπαλίκαρα της ΝΔ , του ΠΑΣΟΚ και άλλων «προθύμων» στους Δήμους και τη Περιφέρεια με επικεφαλής τον κυβερνητικό βουλευτή.

Αφού έλυσαν όλα τα προβλήματα του τόπου (έφεραν γιατρούς στο Νοσοκομείο, έφτιαξαν το βιολογικό, απέσπασαν φτηνά ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια, αποκατέστησαν τα γκρεμισμένα από τον σεισμό της 30-10-2020, επισκεύασαν τα σχολεία και το Πανεπιστήμιο και μετέφεραν τα παιδιά από τα κοντέϊνερς κ. ά)  βρήκαν τη μεταφορά προσφύγων από τη Κρήτη στη Σάμο για να  δείξουν την «αγωνιστικότητά» τους.