19/6/26
Προοδευτική Κίνηση Γυναικών Σάμου: Κάλεσμα την Τετάρτη 24 / 6 και ώρα 19.00 σε γονείς για σύσκεψη στην παιδική χαρά του Κήπου για την κατάσταση των παιδικών χαρών στο Βαθύ
Η Προοδευτική Κίνηση Γυναικών Σάμου
απευθύνει κάλεσμα στους γονείς για συνάντηση
την Τετάρτη 24 / 6 και ώρα 19.00 στην παιδική χαρά του Κήπου για να
συζητήσουμε για την κατάσταση των παιδικών χαρών στο Βαθύ και να πιέσουμε για
λύση.
Εδώ και πολλούς μήνες οι παιδικές χαρές του Βαθιού είναι ακατάλληλες και είναι θέμα τύχης που δεν έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς παιδιών. Μετά από τις πρόσφατες καταγγελίες γονέων για φθορές σε παιχνίδια, φθορές και φουσκωμένα δάπεδα, χώροι χωρίς πόρτες, αποδεικνύεται ότι οι κρατικές αρχές, δήμος και λιμενικό ταμείο, μας έχουν αφήσει εμάς και τα παιδιά μας στο έλεος.
Σύλλογος Ιδιωτικών Υπαλλήλων Νομού Σάμου: Να εξοφληθούν οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Θερμοκήπια στο Μεσόκαμπο Σάμου
Πανσαμιακή Επιτροπή Ειρήνης (μέλος ΕΕΔΥΕ): Για την Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων
Αφού έλυσαν όλα τα προβλήματα του τόπου (έφεραν γιατρούς στο Νοσοκομείο, έφτιαξαν το βιολογικό, απέσπασαν φτηνά ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια, αποκατέστησαν τα γκρεμισμένα από τον σεισμό της 30-10-2020, επισκεύασαν τα σχολεία και το Πανεπιστήμιο και μετέφεραν τα παιδιά από τα κοντέϊνερς κ. ά) βρήκαν τη μεταφορά προσφύγων από τη Κρήτη στη Σάμο για να δείξουν την «αγωνιστικότητά» τους.
16/6/26
Παρέμβαση της προέδρου της Προοδευτικής Κίνησης Γυναικών Σάμου, Έφης Ευθυμιάδη, στην εκδήλωση για τα Εργατικά Ατυχήματα
Οι τραγικές
ελλείψεις στα μέτρα ασφάλειας και της προστασίας των εργαζομένων μας
γεμίζουν αγανάκτηση αφου μας αφήνουν απροστάτευτες στο έλεος της
εργοδοτικής βίας.
Πόσο ακόμη
θα μετράμε θύματα εργοδοτικής βίας;
Πόσο ακόμα
θα φοβόμαστε για τις ζωές μας, των συζύγων, των αδερφών μας, των ίδιων των
παιδιών μας μέσα στους χώρους δουλειάς;
Πόσα Τέμπη
πρέπει να βιώσουμε για να μας λογαριάσουν για ανθρώπινες ζωές;
Το 2025 μόνο έχασαν τη ζωή τους τουλάχιστον 200 εργαζόμενοι σε εργατικά ατυχήματα .Πολλαπλάσια είναι τα θύματα των επαγγελματικών ασθενειών με τους θανάτους που συνειδητά και στοχευμένα αποκρύπτονται. Τα περισσότερα εργατικά ατυχήματα δεν δηλώνονται καν από τον εργοδότη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο οικοδόμος εδώ στο Βαθύ που έπεσε από ύψος και κάποιοι καλοθελητές τον βγάλανε απέναντι στα βράχια ότι τάχα ψάρευε.
Παρέμβαση του προέδρου ΤΔΕ ΕΤΕ ΔΕΗ-ΚΗΕ Σάμου/Ικαρίας Αποστόλη Δημόπουλου στην εκδήλωση για τα Εργατικά Ατυχήματα
1. Κάθε χρόνο σε ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ και ΑΔΜΗΕ μετράμε- κατά μ.ο -4 με συναδέλφους νεκρούς , 10αδες τραυματίες, συνήθως σοβαρά, με τις περισσότερες των περιπτώσεων από χτύπημα Μέσης Τάσης. Βάσει καταγραμμένων συμβάντων ένα συντριπτικό ποσοστό αφορά έμπειρους τεχνικούς, πλην όμως εξαντλημένους από διάφορους παράγοντες π.χ εντατικοποίηση εργασίας, υποστελέχωση υπηρεσιών, απώλεια τεχνογνωσίας λόγω συνταξιοδότησης παλαιοτέρων εργαζομένων κλπ.
